Online és offline rendszerek

Mit nyújt a megoldásunk?

Elsősorban a naprakészséget és az automatikus jogszabálykövetést az előfizetés ideje alatt. A kiadvány és a mintatár módosítása automatikusan valósul meg, ezért mindig a legfrissebb változat fog a rendelkezésükre állni a dokumentumtárban.

Ennek a módszertannak a segítségével megismerhetik azokat a tudnivalókat, amikkel egy programozónak és a megrendelőnek is tisztában kell lennie. A kiadványban kitérünk a klasszikus hibákra is, például az Annonimitásra, a cookie/sütik kezelésére, és arra is, hogy milyen logikát kell alapértelmezetten alkalmazni. Nem térünk ki ugyanakkor külön a titkosításra, a programnyelvekre, mivel ezek eddig is a tervezés részét képezték, ezek tekintetében valójában nincsenek új logikai elvárások.

Tovább az értékesítéshez

Ismerje meg a megoldásunk részeit!

ATASI® Online rendszerű információ átadás és interaktív megfeleltetés

Ez a rendszer váltja ki a jellemzően szükségtelenül költséges és időrabló helyszíni GDPR auditokat. Az Online audit közérthető kérdéseket tesz fel, amiknek az elolvasása és megválaszolása nem csak a legfontosabb tudnivalókat mutatja be, hanem közérthetően és személyre szabottan mutatja be azokat a teendőket is, amiket akár jogi és informatikai végzettség nélkül is meg lehet valósítani.

Online és offline rendszerek

Ez a kiadvány tartalmazza a legfontosabb tudnivalókat az online, illetve az offline rendszereket tervezők és programozók számára. A kiadvány nem foglalkozik a közvetítő szolgáltatókkal, illetve az üzemeltetés szabályaival sem, mivel azok kialakítását mindig a kezelt Személyes adatok mennyiségéhez, illetve minőségéhez kell igazítani.

Mintatár, ami tartalmazza:

  • Impresszum és tájékoztatók mintáját
  • A Személyes adatbekérést ellenőrző listát
  • Online rendszerek szolgáltatásainak ellenőrző listáját
  • Online rendszer szerződés és üzemeltetési mátrix
  • Minimális hozzájárulás mintát
  • Megrendelő tájékoztatását a nyilvántartási kötelezettségről

Oklevél

Az Online audit kitöltése után vehetik kézhez. Az Oklevél nem minősül hatósági igazolásnak és nem mentesít a felelősségre vonás lehetősége alól!

Értékesítés

Ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, akkor kérjük jelentkezzen be a vásárláshoz ide kattintva.

A választott módszertan:
Előfizetés
Számlázási adatok
A választott termék regisztrálásához szükséges adatok
Kinek a nevére szóljon a kiadvány és az Oklevél?


Ár összesen: {{ sumPrice }} + 27% ÁFA / év

Fizetési módok

Fizetni banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges. A megrendelés után az e-mailben kiküldött linkre kattintva található a díjbekérő és bankkártyás fizetési lehetőség. Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos és népszerű OTP SimplePay oldalára irányít a Számlázz.hu rendszere.

Biztonságos fizetés

A bankkártya adataikat nem ismerjük és nem is tároljuk.

Fontos

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Díjbekérőt és számlát automatikusan állítunk ki Önöknek az űrlapon megadott adatok alapján, ezért kérjük, hogy pontosan adják meg az adatokat. A fizetés után elektronikus számlát állítunk ki, amit emailen keresztül küldünk el.

Kérdése van?

Ha felmerült Önökben bármilyen kérdés, amire ezen az oldalon nem kaptak választ, akkor kérjük írjanak nekünk e-mailt a info@ezgdpr.hu e-mail-címre, és örömmel segítünk Önöknek.

Adatkezelés

Tájékoztatjuk, hogy a megadott adataival kapcsolatban bármikor élhet a Tiltakozási, Helyesbítési és Korlátozási jogával, viszont a Törlési jogával csak azokban az esetekben fog tudni élni, amikor a kéréssel érintett adat még nem kapcsolódik szerződéshez, díjbekérőhöz vagy számlához. Ez utóbbiakat ugyanis a jogszabályokban előírt időtartamig őrizzük meg.

Tekintse meg a többi módszertanunkat is