Elsősorban a naprakészséget és az automatikus jogszabálykövetést
az előfizetés ideje alatt. A kiadvány és a mintatár módosítása
automatikusan valósul meg, ezért mindig a legfrissebb változat fog a
rendelkezésükre állni a dokumentumtárban.
Ennek a módszertannak a segítségével azok ismerhetik meg a legfontosabb
tudnivalókat, akik már valóban vállalkozásként működnek, van valódi
ügyfélkörük, és adott esetben már nem csak rokonokkal, barátokkal,
ismerősökkel vállalkoznak, hanem már vannak valódi munkavállalóik is.
A módszertan részeként lehetőségük van arra, hogy az ATASI® Online audit
segítségével felkészüljenek a teendőikre, áttekinthessék a
tevékenységeiket, így egyetlen módszertan segítségével sajátíthatják el
készség szinten a tudnivalóikat.
Ez a rendszer váltja ki a jellemzően szükségtelenül költséges és időrabló helyszíni GDPR auditokat. Az Online audit közérthető kérdéseket tesz fel, amiknek az elolvasása és megválaszolása nem csak a legfontosabb tudnivalókat mutatja be, hanem közérthetően és személyre szabottan mutatja be azokat a teendőket is, amiket akár jogi és informatikai végzettség nélkül is meg lehet valósítani.
Ez a PDF alapú kiadvány a több napos GDPR oktatások kiváltására alkalmas. Ezt a kiadványt elsősorban nem azért érdemes elolvasni, mert enélkül ne lehetne megfelelni a rendeletnek, hanem azért, hogy megismerhessék azt, hogy milyen jogaik vannak akár a nagyvállalatokkal, a bankokkal és az intézményekkel szemben.
A mintatárban az előírt nyilvántartások, mint például az Adatkezelési nyilvántartás található meg, amiket részben már előre feltöltöttünk azokkal az adatokkal az esetekkel, amikkel a gyakorlatban találkozhatnak. Ezeket egészíti ki néhány Adatkezelési hozzájárulás minta, amelyek alapján már könnyen testre tudják szabni a saját rendszerüket.
A GDPR-tól való félelem leküzdésének a legbiztosabb módja a problémás esetek magabiztos kezelése. Ezeket a tudnivalókat példákkal illusztrálva mutatjuk be egy önálló fejezetben.
Ez a kiadványunk mutatja be azokat a gyakorlati tudnivalókat, a nyilvántartások vezetését, amiket adott esetben a könyvelőjüknek és a jogászuknak is meg kell majd ismerniük.
Ez a PDF alapú kiadvány és a hozzá tartozó Online audit a munkavállalókhoz kapcsolódó legfontosabb tudnivalókat ismerteti.
Mivel – a csekély számú kivételtől eltekintve - a jogszabályok kifejezetten kimondják, hogy nincs szükségük Adatkezelési és Adatvédelmi szabályzatra, ezért a Személyes adatokat nyugodtan kezelhetik a GDPR alapján. Ebből pedig az következik, hogy az eddigi tevékenységükön nem sokat kell változtatniuk. Ennek az tényét, a szabályszerű működést igazolhatják a saját maguk, illetve mások számára is az Oklevéllel.
*: az Oklevél nem minősül hatósági igazolásnak és nem mentesít a felelősségre vonás lehetősége alól!
Ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, akkor kérjük jelentkezzen be a vásárláshoz ide kattintva.
Fizetni banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges. A megrendelés után az e-mailben kiküldött linkre kattintva található a díjbekérő és bankkártyás fizetési lehetőség. Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos és népszerű OTP SimplePay oldalára irányít a Számlázz.hu rendszere.
A bankkártya adataikat nem ismerjük és nem is tároljuk.
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Díjbekérőt és számlát
automatikusan állítunk ki Önöknek az űrlapon
megadott adatok alapján, ezért kérjük, hogy pontosan adják meg az adatokat. A fizetés után elektronikus
számlát
állítunk ki, amit emailen keresztül küldünk el.
Ha felmerült Önökben bármilyen kérdés, amire ezen az oldalon nem kaptak választ,
akkor kérjük írjanak nekünk e-mailt
a info@ezgdpr.hu e-mail-címre, és örömmel segítünk Önöknek.
Tájékoztatjuk, hogy a megadott adataival kapcsolatban bármikor élhet a Tiltakozási, Helyesbítési és Korlátozási jogával, viszont a Törlési jogával csak azokban az esetekben fog tudni élni, amikor a kéréssel érintett adat még nem kapcsolódik szerződéshez, díjbekérőhöz vagy számlához. Ez utóbbiakat ugyanis a jogszabályokban előírt időtartamig őrizzük meg.